پایگاه دانش

دومین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

پایگاه دانش

  1. چه افرادی می‌توانند ثبت‌نام کنند؟

دانشجویان، دانش آموختگان، پژوهشگران، استادان، پزشکان، داروسازان و متخصصین حوزه پزشکی، خیرین سلامت، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان،  شرکت‌های تجاری، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه سلامت.

2.  چطور باید ثبت‌نام کرد؟

با مراجعه به نشانی aims.smums.ac.ir  ، سپس مراجعه به بخش "ثبت‌نام"، پنل کاربری خود را بسازید.

3.هزینه ثبت‌نام چقدر است؟

ثبت­ نام زودهنگام (تا 1 اردیبهشت): دانشجویان 300 هزار تومان و اساتید 500 هزار تومان.

ثبت ­نام دیرهنگام (بعد از 1 اردیبهشت): دانشجویان 600هزار تومان و اساتید 900 هزار تومان

هزینه ارائه مقاله به صورت پوستر : هزینه حق عضویت + 200 هزار تومان (برای یک یا چند مقاله، پرداخت یک بار هزینه پوستر کافی است.)

 شرکت کنندگان با ارائه مقاله به صورت سخنرانی تنها هزینه حق عضویت را پرداخت نمایند. 

4. آیا اسکان وجود دارد؟

خیر.

5.آیا امکان شرکت به صورت آنلاین وجود دارد؟

در حال حاضر شرکت در دومین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی، به صورت حضوری است.

6. آیا گواهی‌نامه برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود؟

بله، به تمامی شرکت‌کنندگانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده اند گواهی رسمی اعطا می‌شود.

7. آیا امتیاز بازآموزی داده می‌شود؟

بله. 15 امتیاز بازآموزی اعطا خواهد شد و نیاز به هزینه مازاد نیست.

8. امکان بازگشت هزینه ثبت نام وجود دارد؟

خیر. متاسفانه امکان برگشت هزینه برای ما وجود ندارد.

9. سخنرانان اصلی چه کسانی هستند؟

با مراجعه به نشانی aims.smums.ac.ir  ، بخش "همایش"، "تیم های کنگره"، "لیست سخنرانان" را مشاهده نمایید.

10.  آیا می‌توان در جلسات خاص شرکت کرد یا باید برای کل رویداد ثبت‌نام نمود؟

می‌توان برای کل کنگره یا جلسات خاص ثبت‌نام کرد.

11.  آیا ارائه‌ها در دسترس خواهد بود؟ 

  بله، ویدیوهای ضبط‌ شده برای شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده، در دسترس خواهد بود.

12. چگونه می‌توانم مقاله یا چکیده خود را ارسال کنم؟

می‌توانید از طریق بخش "پنل کاربری" اقدام کنید.

13.چه چیز الزامی است؟

برای ارسال مقاله، ثبت‌نام در کنگره الزامی است اما برای ثبت‌نام در کنگره داشتن مقاله، الزامی نیست.

14. آخرین مهلت ارسال مقالات چه زمانی است؟

آخرین مهلت ارسال مقالات، 28 فروردین 1404 است.

15.چه نوع مقالاتی می‌توان ارسال کرد؟

تمام انواع مقالات شامل مقالات مروری، case report و مقالات تحقیقاتی قابل پذیرش است.

16.چند مقاله می­توان فرستاد؟

هر فرد می­تواند حداکثر 5 مقاله بفرستد.

17. چندنفر می­توانند ارائه بدهند؟

ارائه مقاله در کنگره توسط 1 نفر امکان پذیر است.

18.اگر پذیرفته شدم ...

اگه مقاله شما برای سخنرانی  یا پوستر شما انتخاب شد، پاورپوینت آماده کنید و برای پوستر نیاز است، یک ارائه شفاهی و فایل پوستر را، آماده داشته باشید. قالب پوستر در سایت آمده است.

19. مقالات کجا چاپ می‌شود؟

چاپ 3 مقاله برتر، در مجله سیگنال ها و سنسورهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان.

نمایه مقالات پذیرفته شده، در پایگاه استنادی سیویلیکا.

نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC.

20. ارتباط با ما

ما را می‌توانید در نرم افزار واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و لینکدین دنبال کرده، همچنین با استفاده از شماره‌های  86044278-86047807 (021) تماس حاصل نموده و با ما در ارتباط باشید.

21. برای آپلود پوستر تا چه تاریخی فرصت داریم؟

۱۰ اردیبهشت ماه 1404

22. برای ارسال فایل سخنرانی تا چه تاریخی فرصت داریم؟

۱۷ اردیبهشت ماه 1404

23. جهت شرکت در مسابقه ، یک نفر هم می‌تواند ثبت‌نام کند یا خیر؟

خیر باید هم گروهی داشته باشید

24.قالب ارائه پوستر و سخنرانی را چگونه تهیه کنیم؟

وارد حساب کاربری شوید، از بخش راهنمای ارسال هر دو قالب قابل دریافت می باشد.